اترک انرژی - صفحه اصلی

اترک انرژی

درباره اترک انرژی

درباره اترک انرژی

تاريخچه

شركت اترك انرژی يک شرکت مهندسی ،توليدی و بازرگانی می باشد که در اوايل سال 1372 با هدف استفاده بهينه از تكنولوژی های پيشرفته جهت حل مشكلات موجود بخش های برق، ابزار دقيق، انرژی و اتوماسيون پست های برق، نيروگاه ها، صنايع نفت، گاز، پتروشيمي و صنايع سنگين تأسيس گرديد. پايه گذار و موسس اين شرکت سابقه فعاليت 20 ساله در زمينه مهندسي مشاور و مولف 8 جلد کتاب در زمينه صنعت برق می باشد. هدف اصلی بنيان گذار شرکت اترک انرژی استفاده از آخرين تکنولوژی ها و محصولات با کيفيت روز دنيا جهت حل مشکلات موجود در صنعت برق  و کارخانجات صنعتی و در زمينه سيستم های برق و شبکه های الکتريکی بوده است.

 

معرفی

شرکت اترک انرژی از جمله شرکت های پيشرو در زمينه های اتوماسيون، مانيتورينگ و حفاظت و کنترل پست های برق می باشد. تمرکز اصلی شرکت  حل مسائل و مشکلات موجود در بخشهای برق، ابزار دقيق، نيروگاه ها، صنايع نفت، گاز، پتروشيمی و صنايع سبک و سنگين مي باشد.

پشتوانه اين حركت بسيار سنگين و سخت، از يك طرف تجربيات بسيار زياد و طولاني همكاران شركت در زمينه های طراحی، نظارت، اجرا ،نگهداری و تعميرات در بخش های مختلف صنعت و وزارت نيرو بوده و از طرف ديگر اعتقاد اصولی به اين نكته مهم است كه اگر از تكنولوژی های پيشرفته بصورت صحيح و بهينه استفاده شود بسياری از مشكلات موجود را مي توان با  روش های كاملاً اقتصادی و حتی غير قابل باور ولی با اطمينان كامل حل نمود. بدين لحاظ شركت شعار بنيانی و اصولی خود را «هدف اترك انرژی حل مسئله است» قرار داد و همواره تلاش خود را معطوف به شناسایی دقيق و ريشه ای مشكلات با همكاری دست اندركاران خود صنعت و سپس سعی در يافتن راه حل های بهينه و اقتصادی با استفاده از تجربيات شركت های بين المللی به ويژه آمريكای شمالی كرده است. جهت تكميل مجموعه اهداف مورد نظر، اين شركت بخش های مهندسی و تحقيقات خود را مرتباً از طريق استفاده از نيروهای جوان ولي با پشتوانه های علمی قوی، آموزش های مداوم داخل و خارج از كشور چه عملی و چه علمی تقويت نموده و بخش بازرگانی بعنوان پشتيبان بخش های مهندسی و تحقيقاتی و اجرای پروژه ها كه عموماً بصورت TURNKEY يا Total Solution (كليد در دست) يا EPC انجام شده و می شود، می باشد. يكي ديگر از اهداف مهم اين شركت، استفاده از تجهيزات توليدی شركت های معتبر بين المللی به ويژه آمريكای شمالی است. زيرا اعتقاد بر اين است كه نبايستی كيفيت را فدای كميت و ارزانی كالا نمود.  لذا در انتخاب شركت های همكار بين المللی بيش از حد وسواس نشان داده و در مورد تجربه كاری آنها و استانداردها و گواهينامه های اخذ شده توسط آنها به دقت مطالعه و بررسی نموده و سپس قراردادهای همكاری امضاء نموده است. بعنوان نمونه محصولات كليه شركتهای همكار كه غالبأ كانادایی مي باشند و دارای گواهينامه معتبر UL آمريكا هستند.

 

استراتژی

استراتژی  شرکت اترک  انرژی ارائه راه حل های کليد در دست و بهينه شده و بر آورده نمودن خواسته ها و نيازهای مشتريان با بهره گيری از آخرين تکنولوژی روز دنيا مي باشد . همچنين آموزش مشتريان بر اساس آخرين دستاوردهای موجود در صنعت و بهره مندی آنان از مزاياي پيشرفت های صورت پذيرفته از جمله اولويت های شرکت می باشد.

در راستای نيل به اهداف مذکور شرکت اترک انرژی ساليانه سمينارهای آموزشی برگزار می نمايد (که در غالب سمينارها بيش از 250 نفر از متخصصان ازصنايع برق، نفت، گاز، پتروشيمي، فولاد و صنايع سنگين حضور دارند) که هدف اصلی اينگونه سمينارها آگاهي هرچه بيشتر و ارتقاء سطح فنی وآشنايی مشتريان با آخرين پيشرفت ها و دستاورد های بخش های حفاظت و کنترل، اتوماسيون، اسکادا و مديريت انرژی می باشد.